Életmódnapló

Süssünk, főzzünk, utazzunk!

Rakott karfiol

img_8283.jpg

Imádom a rakott ételeket, mert gyorsan össze lehet állítani őket és csak megvárni, hogy a sütőben szépen összesüljenek a hozzávalók.

Azt tudjátok rólam, hogy minden nap igyekszem főzni, de legalább kétnaponta. Viszont erre az edzés, a munka, a házimunka és egyéb dolgok mellett nem mindig van időm, így próbálok olyan ételeket készíteni, amiket csak össze kell állítani és néhány perc múlva már csak a tálalás maradt hátra. Ezért csináltam ezt a rakott karfiolt is barna rizzsel.

Hozzávalók:

  • 250 g barna rizs
  • 500 g darált pulykamell
  • 1 karfiol (nekem 436 gramm volt)
  • bors
  • 150 ml laktózmentes tejföl

Elkészítése:

A rizst dupla annyi vízzel feltettem főni. Közben a karfiolt rózsákra szedtem és forrásban lévő vízben pár percig főztem.

Amíg a rizs és a karfiol elkészült, addig egy kis olajon megpirítottam a pulykahúst, sóztam és borsoztam. Amikor minden készen volt, akkor egy tepsibe tettem a rizst, arra a húst, majd a karfiol. Ezt leöntöttem a tejföllel és 170 fokra előmelegített sütőben kb. 40 percig sütöttem.

Szénhidráttartalom: 211,55 gramm CH

img_8284.jpg

Leírás

Anikó vagyok, és ez a blog egyfajta napló, amiben az IR és endometriózis mindennapjaimat ismerhetitek meg.

Címkék

160 gramm (36) 160 gramm diéta (36) adenomiózis (1) áfonya (2) áfonyás piskóta (1) amerikai palacsinta (2) autós nyaralás (1) bagel (2) barna rizs (2) beauties (1) betegség (1) bolognai (2) bolognai szósz (2) borsó (2) citológia (1) cseresznye (1) cseresznyés galette (1) csirkemell (1) cukkini (5) cukkinis tészta (1) cukkini lepény (1) desszert (6) diagnózis (1) diéta (24) dietetikus (1) dzsem (1) egytálétel (2) életmódváltás (5) endometriózis (2) eper (3) eperlekvár (1) észt fahéjas kalács (1) észt kalács (1) étrend (11) fahéjas kalács (1) focaccia (1) fokhagymás cukkini tészta (1) fokhagymás tészta (1) főzzünk (33) galette (2) gomba (2) gombás-zöldséges egytálétel (1) gombás csirkemell (1) hamis lasagne (1) heti menü (2) hiperprolaktinémia (2) húsvét (1) húsvéti kalács (1) inzulinrezisztencia (38) ir (40) ir barát (30) ir recept (32) jam (1) kajapakk (1) kalács (1) karfiol (1) kekszes gyümölcsös túrókrém (1) kolbász (1) kolbászos lencseleves (1) köles (2) kringel (1) krumplis tészta (1) kukorica (2) lángos (1) lasagne (1) lekvár (1) lencse (2) lepény (2) lepénykenyér (1) leves (1) málna (2) mediterrán töltött padlizsán (1) menü (2) mindenmás (7) minden más (6) nyaralás (1) olasz étel (5) orvos (1) p4 (1) padlizsán (2) pajzsmirigy (1) pajzsmirigy alulműködés (1) palacsinta (1) paradicsom (4) pcos (10) péksütemény (6) perec (1) piskóta (1) pizza (3) pizzás csiga (2) pulykahús (1) rákmegelőző (1) rákmegelőző állapot (1) rakott cukkini (1) rakott étel (1) rakott karfiol (1) recept (27) reggeli (2) rizs (2) sült szendvics (1) sütemény (5) szendvics (1) szénhidrát (2) szénhidrát számolás (2) szezámmagos perec (1) teljes kiőrlésű (15) tészta (2) tésztaszósz (1) tízórai (1) tojás (3) tojáslepény (1) töltött padlizsán (1) túró (2) túrógombóc (1) túrókrém (1) túrós batyu (1) utazás (1) utazás iresként (1) uzsonna (1) vegetáriánus (1) vörös lencse (1) zab (3) zabliszt (1) zöldbab (1) zöldborsó (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása